Klachtenregeling clienten

In de klachtenregeling wordt vermeld hoe Raffy met eventuele klachten wenst om te gaan.

Raffy wil het probleem zo dicht mogelijk bij de bron aanpakken. Dit kan betekenen dat u uw klacht met de betrokken medewerker bespreekt en oplost. Lukt dit niet dan kunt u schriftelijk terecht bij de leidinggevenden. Indien u vindt dat uw klacht nog steeds niet tot tevredenheid is afgehandeld, dan kunt u contact opnemen met de directie.

Weet u niet goed hoe u uw klacht kunt uiten, maar wilt u het wel intern proberen op te lossen, neemt u dan contact op met onze vertrouwenspersoon.

Het is echter mogelijk dat u vindt dat uw probleem niet naar tevredenheid is opgelost. U kunt dan persoonlijk of schriftelijk contact opnemen met de Regionale Klachtencommissie Zorginstellingen Breda e.o.

Meer informatie vindt u in de Klachtenregeling clienten Stichting Woonzorgcentrum Raffy-Leystroom 2019

LAATSTE NIEUWS
08 juni 2019

Van stamppot tot döner: bij Raffy en Lâle voelen alle ouderen zich thuis

Het verpleeghuis is een schoolvoorbeeld van een voorziening die inspeelt op de migratieachtergrond v..

Lees verder
01 juni 2019

Directeur-bestuurder Gert van der Pluijm legt na 21 jaar zijn functie neer bij Huize Raffy

Liefdevol houdt Gert van der Pluijm de hand van Raffy-bewoonster mevrouw Wisse (88) vast. “Ze eet ..

Lees verder