Klachtenregeling clienten

In de klachtenregeling wordt vermeld hoe Raffy met eventuele klachten wenst om te gaan.

Raffy wil het probleem zo dicht mogelijk bij de bron aanpakken. Dit kan betekenen dat u uw klacht met de betrokken medewerker bespreekt en oplost. Lukt dit niet dan kunt u schriftelijk terecht bij de leidinggevenden. Indien u vindt dat uw klacht nog steeds niet tot tevredenheid is afgehandeld, dan kunt u contact opnemen met de directie.

Weet u niet goed hoe u uw klacht kunt uiten, maar wilt u het wel intern proberen op te lossen, neemt u dan contact op met onze vertrouwenspersoon.

Het is echter mogelijk dat u vindt dat uw probleem niet naar tevredenheid is opgelost. U kunt dan persoonlijk of schriftelijk contact opnemen met de Regionale Klachtencommissie Zorginstellingen Breda e.o.

Meer informatie vindt u in de Klachtenregeling clienten Stichting Woonzorgcentrum Raffy 2017

LAATSTE NIEUWS
15 april 2019

Meten welbevinden bij dementie

Raffy maakte in twee jaar tijd een intensief leertraject door in Persoonsgerichte zorg. Een objectie..

Lees verder
11 april 2019

Raffy behaalt Bronzen Certificaat Milieuthermometer Zorg

Woonzorgcentrum Raffy kreeg samen met diverse andere instellingen in Breda een bronzen certificaat M..

Lees verder