Klachtenregeling clienten

In de klachtenregeling wordt vermeld hoe Raffy met eventuele klachten wenst om te gaan.

Raffy wil het probleem zo dicht mogelijk bij de bron aanpakken. Dit kan betekenen dat u uw klacht met de betrokken medewerker bespreekt en oplost. Lukt dit niet dan kunt u schriftelijk terecht bij de leidinggevenden. Indien u vindt dat uw klacht nog steeds niet tot tevredenheid is afgehandeld, dan kunt u contact opnemen met de directie.

Weet u niet goed hoe u uw klacht kunt uiten, maar wilt u het wel intern proberen op te lossen, neemt u dan contact op met onze vertrouwenspersoon.

Het is echter mogelijk dat u vindt dat uw probleem niet naar tevredenheid is opgelost. U kunt dan persoonlijk of schriftelijk contact opnemen met de Regionale Klachtencommissie Zorginstellingen Breda e.o.

Meer informatie vindt u in de Klachtenregeling Cliënten

LAATSTE NIEUWS
28 november 2019

Kerstmarkt Raffy zaterdag 14 december

Onze jaarlijkse Kerstmarkt komt er weer aan. Zaterdag 14 december van 12.00 tot 17.00 uur. Met live-..

Lees verder
19 november 2019

Grand Café en Toko 26 november gesloten

Wegens onderhoud zijn de Toko en het Grand Café bij Raffy gesloten op dinsdag 26 november...

Lees verder