Klachtenregeling clienten

In de klachtenregeling wordt vermeld hoe Raffy met eventuele klachten wenst om te gaan.

Raffy wil het probleem zo dicht mogelijk bij de bron aanpakken. Dit kan betekenen dat u uw klacht met de betrokken medewerker bespreekt en oplost. Lukt dit niet dan kunt u schriftelijk terecht bij de leidinggevenden. Indien u vindt dat uw klacht nog steeds niet tot tevredenheid is afgehandeld, dan kunt u contact opnemen met de directie.

Weet u niet goed hoe u uw klacht kunt uiten, maar wilt u het wel intern proberen op te lossen, neemt u dan contact op met onze vertrouwenspersoon.

Het is echter mogelijk dat u vindt dat uw probleem niet naar tevredenheid is opgelost. U kunt dan persoonlijk of schriftelijk contact opnemen met de Regionale Klachtencommissie Zorginstellingen Breda e.o.

Meer informatie vindt u in de Klachtenregeling Cliënten

LAATSTE NIEUWS
15 oktober 2019

Potjo Potjo! Wie doet er mee?

Zaterdag 9 november is het Weekend van de Mantelzorg. Kom die middag samen met (je) mantelzorgers na..

Lees verder
30 september 2019

Ik Zorg. Voorlichtingsbijeenkomst 10 oktober

’Wanneer kon jij voor het laatst écht iets voor iemand betekenen?’’ Stel dat je dit gevoel aa..

Lees verder