Klachtenregeling clienten

In de klachtenregeling wordt vermeld hoe Raffy met eventuele klachten wenst om te gaan.

Raffy wil het probleem zo dicht mogelijk bij de bron aanpakken. Dit kan betekenen dat u uw klacht met de betrokken medewerker bespreekt en oplost. Lukt dit niet dan kunt u schriftelijk terecht bij de leidinggevenden. Indien u vindt dat uw klacht nog steeds niet tot tevredenheid is afgehandeld, dan kunt u contact opnemen met de directie.

Weet u niet goed hoe u uw klacht kunt uiten, maar wilt u het wel intern proberen op te lossen, neemt u dan contact op met onze vertrouwenspersoon.

Het is echter mogelijk dat u vindt dat uw probleem niet naar tevredenheid is opgelost. U kunt dan persoonlijk of schriftelijk contact opnemen met de Regionale Klachtencommissie Zorginstellingen Breda e.o.

Meer informatie vindt u in de klachtenregeling cliënten: Klachtenregeling 2017.pdf

LAATSTE NIEUWS
02 augustus 2018

Indiëherdenking - herinnering wordt geschiedenis

Op woensdag 15 augustus heeft de jaarlijkse herdenking plaatsgevonden bij het Indië monument in de ..

Lees verder
24 juli 2018

Rock 'n roll - een opknapbeurt voor onze rolstoelbus

Stemt u ook op ons project? Daarmee helpt u ons om een mooi geldbedrag te winnen bij het ANWB fonds,..

Lees verder