Klachtenregeling clienten

In de klachtenregeling wordt vermeld hoe Raffy met eventuele klachten wenst om te gaan.

Raffy wil het probleem zo dicht mogelijk bij de bron aanpakken. Dit kan betekenen dat u uw klacht met de betrokken medewerker bespreekt en oplost. Lukt dit niet dan kunt u schriftelijk terecht bij de leidinggevenden. Indien u vindt dat uw klacht nog steeds niet tot tevredenheid is afgehandeld, dan kunt u contact opnemen met de directie.

Weet u niet goed hoe u uw klacht kunt uiten, maar wilt u het wel intern proberen op te lossen, neemt u dan contact op met onze vertrouwenspersoon.

Het is echter mogelijk dat u vindt dat uw probleem niet naar tevredenheid is opgelost. U kunt dan persoonlijk of schriftelijk contact opnemen met de Regionale Klachtencommissie Zorginstellingen Breda e.o.

Meer informatie vindt u in de Klachtenregeling clienten Stichting Woonzorgcentrum Raffy 2019

LAATSTE NIEUWS
16 augustus 2019

Indië-herdenking bij Raffy

Het was een waardige herdenking van de Japanse capitulatie donderdag 15 augustus bij het Indië-monu..

Lees verder
11 juli 2019

Indië-herdenking 15 augustus 'Ontdek gisteren, begrijp vandaag'

Op donderdag 15 augustus 2019 wordt de Indië-Herdenking gehouden bij het Indië-monument, gelegen i..

Lees verder