Klachtenregeling clienten

In de klachtenregeling wordt vermeld hoe Raffy met eventuele klachten wenst om te gaan.

Raffy wil het probleem zo dicht mogelijk bij de bron aanpakken. Dit kan betekenen dat u uw klacht met de betrokken medewerker bespreekt en oplost. Lukt dit niet dan kunt u schriftelijk terecht bij de leidinggevenden. Indien u vindt dat uw klacht nog steeds niet tot tevredenheid is afgehandeld, dan kunt u contact opnemen met de directie.

Weet u niet goed hoe u uw klacht kunt uiten, maar wilt u het wel intern proberen op te lossen, neemt u dan contact op met onze vertrouwenspersoon.

Het is echter mogelijk dat u vindt dat uw probleem niet naar tevredenheid is opgelost. U kunt dan persoonlijk of schriftelijk contact opnemen met de Regionale Klachtencommissie Zorginstellingen Breda e.o.

Meer informatie vindt u in de klachtenregeling cliënten: Klachtenregeling 2017.pdf

LAATSTE NIEUWS
12 december 2017

Alzheimer Trefpunt op Lâle, zaterdag 16 december

..

Lees verder
30 november 2017

Clientenraad zoekt leden met hart voor de zorg

De cliëntenraad behartigt de belangen van cliënten in Woonzorgcentrum Raffy/Lâle. De cliëntenr..

Lees verder