Klachtenregeling clienten

In de klachtenregeling wordt vermeld hoe Raffy met eventuele klachten wenst om te gaan.

Raffy wil het probleem zo dicht mogelijk bij de bron aanpakken. Dit kan betekenen dat u uw klacht met de betrokken medewerker bespreekt en oplost. Lukt dit niet dan kunt u schriftelijk terecht bij de leidinggevenden. Indien u vindt dat uw klacht nog steeds niet tot tevredenheid is afgehandeld, dan kunt u contact opnemen met de directie.

Weet u niet goed hoe u uw klacht kunt uiten, maar wilt u het wel intern proberen op te lossen, neemt u dan contact op met onze vertrouwenspersoon.

Het is echter mogelijk dat u vindt dat uw probleem niet naar tevredenheid is opgelost. U kunt dan persoonlijk of schriftelijk contact opnemen met de Regionale Klachtencommissie Zorginstellingen Breda e.o.

Meer informatie vindt u in de Klachtenregeling Cliënten.

LAATSTE NIEUWS
01 januari 2020

Bronzen Certificaat Milieuthermometer Zorg

Woonzorgcentrum Raffy en De Leystroom hebben samen met diverse andere instellingen in Breda een bron..

Lees verder
19 december 2019

Reportage Raffy en Lâle in FLOOR Magazine

Raffy is een woonzorgcentrum in Breda voor Molukse en Indische ouderen. Ook het Turkse Lâle maakt o..

Lees verder