Kwaliteitsplan

Het kwaliteitsplan geeft een goed beeld van Raffy (Indisch-Moluks huis) en Lâle (Turks huis) en de wijze waarop de zorgverlening dagelijks vorm krijgt. Bij de totstandkoming van het plan is elke geleding van Raffy betrokken. Medewerkers, vrijwilligers, cliëntenraad, ondernemingsraad en Raad van Toezicht hadden hun eigen inbreng, een groot deel via de reguliere overleggen en/of de bijeenkomsten van de klankbordgroep kwaliteitskader. Deze klankbordgroep zal ook de komende jaren een rol blijven vervullen en mede het plan evalueren.
LAATSTE NIEUWS
19 maart 2019

Djalan Pienter Inspiratiemiddag 2 april

Samen met zorgprofessionals en vrijwilligers die zich inzetten voor zorg en welzijn voor Indische en..

Lees verder
12 maart 2019

Gouden keurmerk

Raffy heeft in november 2018 het Gouden keurmerk PREZO VVT behaald. Uniek aan dit keurmerk is dat de..

Lees verder