Klachtenregeling clienten

In de klachtenregeling wordt vermeld hoe Raffy met eventuele klachten wenst om te gaan.

Raffy wil het probleem zo dicht mogelijk bij de bron aanpakken. Dit kan betekenen dat u uw klacht met de betrokken medewerker bespreekt en oplost. Lukt dit niet dan kunt u schriftelijk terecht bij de leidinggevenden. Indien u vindt dat uw klacht nog steeds niet tot tevredenheid is afgehandeld, dan kunt u contact opnemen met de directie.

Weet u niet goed hoe u uw klacht kunt uiten, maar wilt u het wel intern proberen op te lossen, neemt u dan contact op met onze vertrouwenspersoon.

Het is echter mogelijk dat u vindt dat uw probleem niet naar tevredenheid is opgelost. U kunt dan persoonlijk of schriftelijk contact opnemen met de Regionale Klachtencommissie Zorginstellingen Breda e.o.

Meer informatie vindt u in de klachtenregeling cliënten: Klachtenregeling 2017.pdf

LAATSTE NIEUWS
24 oktober 2017

Alzheimer Trefpunt Breda e.o.

Zaterdag 28 oktober om 14.00 uur wordt het tweede Alzheimer Trefpunt Regio Breda gehouden. Dit keer ..

Lees verder
31 januari 2017

Informatiepunt wijkverpleging in buurthuis Toma

Informatiepunt Wijkverpleging vanaf 3 februari elke vrijdag tussen 13:00 en 14:00 uur Locatie: buu..

Lees verder