Klachtenregeling clienten

In de klachtenregeling wordt vermeld hoe Raffy met eventuele klachten wenst om te gaan.

Raffy wil het probleem zo dicht mogelijk bij de bron aanpakken. Dit kan betekenen dat u uw klacht met de betrokken medewerker bespreekt en oplost. Lukt dit niet dan kunt u schriftelijk terecht bij de leidinggevenden. Indien u vindt dat uw klacht nog steeds niet tot tevredenheid is afgehandeld, dan kunt u contact opnemen met de directie.

Weet u niet goed hoe u uw klacht kunt uiten, maar wilt u het wel intern proberen op te lossen, neemt u dan contact op met onze vertrouwenspersoon.

Het is echter mogelijk dat u vindt dat uw probleem niet naar tevredenheid is opgelost. U kunt dan persoonlijk of schriftelijk contact opnemen met de Regionale Klachtencommissie Zorginstellingen Breda e.o.

Meer informatie vindt u in de klachtenregeling cliënten: Klachtenregeling 2017.pdf

LAATSTE NIEUWS
12 september 2017

Kick Off Alzheimer Trefpunt Breda e.o.

Zaterdag 23 september om 14.00 uur is de start van het Alzheimer Trefpunt Regio Breda. Dit Trefpunt..

Lees verder
29 augustus 2017

Wereldsmaken dinsdag 19 september

Op dinsdagmiddag 19 september opent Huize Raffy haar deuren voor een uniek multicultureel evenement:..

Lees verder