Klachtenregeling clienten

In de klachtenregeling wordt vermeld hoe Raffy met eventuele klachten wenst om te gaan.

Raffy wil het probleem zo dicht mogelijk bij de bron aanpakken. Dit kan betekenen dat u uw klacht met de betrokken medewerker bespreekt en oplost. Lukt dit niet dan kunt u schriftelijk terecht bij de leidinggevenden. Indien u vindt dat uw klacht nog steeds niet tot tevredenheid is afgehandeld, dan kunt u contact opnemen met de directie.

Weet u niet goed hoe u uw klacht kunt uiten, maar wilt u het wel intern proberen op te lossen, neemt u dan contact op met onze vertrouwenspersoon.

Het is echter mogelijk dat u vindt dat uw probleem niet naar tevredenheid is opgelost. U kunt dan persoonlijk of schriftelijk contact opnemen met de Regionale Klachtencommissie Zorginstellingen Breda e.o.

Meer informatie vindt u in de klachtenregeling cliënten: Klachtenregeling 2017.pdf

LAATSTE NIEUWS
10 juli 2017

Uitnodiging Indië-Herdenking - ... zoveel niet verteld ...

Ter nagedachtenis aan alle mannen, vrouwen en kinderen die gestorven zijn ten gevolge van de Japanse..

Lees verder
10 juli 2017

Herdenking Birma Siam en Pakan Baroe Spoorweg

Zaterdag 19 augustus, 11:00 uur Landgoed Bronbeek, Velperweg 147 in Arnhem..

Lees verder